Tuesday, February 14, 2012

म सिड्निमा छु । नेपाल छाडेको आज ३ महिना भैसकेछ , थाहै पाईएन कसरि बित्यो यो ३ महिना , शायद यो चुस्त दौडिरहने शहरको बासिन्दा भएर होला समय बितेको पत्तै पाईन मैले त । तर भिन्ने भएको छ जिवन शैलि आजकल मेरो । पत्रकारको भुमिका त्यो पनि खेल पत्रकारको भुमिका निर्वाह गर्न पाउदा आनन्दित छु यो खेलकुदको शहरमा । जताततै खेलमैदान , खेल , खेलाडीहरु देखिन्छन यहा“त । एक दिनको कुरा हो , यहा“को प्रख्यात डार्लिङ्ग हार्बरमा अफ्नि जिवनसंगी डार्लिङ्ग संग घुमिरहेको थियो , मेरो छेउबाट एउटा चिनेको अनुहार छेउबाट गयो । म झस्याङ्ग भए“ , वकार युनिस , म त काम्न नै थाले , दौडिदै गएर एउटा फोटो खिचे , बा“कि गफ गर्न पाईन , वकार आफ्नो परिवार संग घुमिरहेका थिए । जिवन धन्य भएको जस्तै भयो । शायद यो खेलकुदको शहरमा भएको एउटा फाईदा यो पनि होला । भेटिरहन्छन् , क्रिकेटका हस्तिहरु , यहा“ कसैलाई कसैको मतलव छैन त्यसैले होला उनीहरु खुलेआम हिड्छन् । सबैभन्दा आनन्दको कुरा के छ भने जताततै आफ्नो देशका दाजु भाई दिदि बहिनिहरु हिडिरहेको पाईन्छ , पाखुरा सुकर््याएर काम गरिरहेका भेटिन्छन र जब उनीहरुले सुदिन दाई सन्चै भन्छन् तब निकै खुशि लाग्छ । काम गरेर आफ्नो रहन , खान पिन र कलेजको फिसको ब्यवस्थ ागर्न ब्यस्त छन् सबै , खुशि लाग्छ । म अहिले यहा“को एउटा टेलिभिजन स्टेशनमा काम सिक्दैछु । एस बि एस टेलिभिजन , यो टेलिभिजनको खासियत के हो भने यहा“ संसार छ , मतलब संसारका सबै ठाउ“का पत्रकारहरु काम गर्छन , मल्टिकल्चरल टेलिभिजन स्टेशन हो यो । यो टेलिभिजन स्टेशनको रेडियो पनि छ , हप्तामा एक दिन नेपाली कार्यक्रम पनि आउ“छ , मेरा पत्रकार मित्रहरु रसिज अर्याल र समिर घिमिरेले कहिले का“हि खेलकुद बिज्ञको रुपमा बोलाउछन् , अब क्रिकेटको बारेमा बोल्न पाउदा खुशि लाग्छ । समग्रमा भन्दा चलिरहेको छ मेरो जिन्दगीको गाडि यहा“ पनि , नेपाल हुदा जुन पेशाले खान लाउन दिईरहेको थियो यहा“ पनि त्यसैले नै साथ दिईरहेको छ । तर एउटा कुराले चाहि“ साह्ै दिक्क लाग्छ , यहा“ पनि नेपालीहरु बिभिन्न किसिमले बा“डिएका छन् । कोहि पार्टिको नारामा , कोहि जातपातको नारामा , कोहि पुर्वेलि भन्दै र कोहि पुर्वको पनि कुनै ठाउ“को संघको नाममा । एउटा कुहिएको स्याउले अरु स्याउहरुलाई पनि कुहाउ“छ भने झै , पक्कै पनि कुनै बेला केहि कुहिएका सोचहरुको प्रवेश नेपालबाट अष्ट्रेलियामा भयो र उसले कुहाउन थाल्यो । यो दुखको कुरा नै हो । यो कुरामा म देशलाई दोष दिन्न यो मानिसको कुहिएको मानसिकताको प्रतिफल हो । खैर यस्तो फाल्तुको कुरा गरेर समय बर्बाद नगरौं । यस्तैछ , चलिरहेको छ र चलिनैरहन्छ । आनन्द के छ भने बिजुलि छ , धारामा मुख हालेर आनन्दका साथ पनि खान पाईन्छ , नियम कानुन छ । अब यो शहरमा मेरो बसाई को ३ महिना सकिसकेको छ , २ बर्ष को योजना छ । फेरि भेटौला । सुदिन पोखरेल , सिड्निबाट ।

2 comments:

  1. Congrats in advance for new beginning . So far as division between Nepalese there is concerned it is but natural. Men have different views. They ventilate it trough organizations of their choice. You should not use such harsh words for then. It does not or rather should not matter. What matters is that despite their divisions they should keep in mind that they are Nepali. They should feel proud of their country.
    krishna Pokharel

    ReplyDelete
  2. sudin dai we miss you too much in Nepal.

    ReplyDelete